Google Adwords Remarketing

Remarketing Google polega na wyświetlaniu reklam naszej firmy osobom, które odwiedziły wcześniej stronę internetową naszej firmy. Jeśli masz sklep internetowy remarketing Google będzie przypominał o tobie i twoich produktach wszystkim osobom, które odwiedziły sklep, nawet jeśli nic nie kupiły. Reklamy wyświetlają się na komputerze, ale też na urządzeniach mobilnych. Jest to skuteczne narzędzie marketingowe. Dobrze widoczne, a jednocześnie nie nachalne. Korzystając z oferowanej przez Google Remarketing galerii reklam, można bez kosztów w banalnie prosty sposób stworzyć własną reklamę. Dostępne są zarówno reklamy tekstowe, graficzne jak i wideo.

Spraw by klienci Cię zapamiętali

Google Remarketing jest jednym z podstawowych elementów strategii internetowego marketingu. Rekarketing daje możliwość zwrócenia uwagi potencjalnego klienta w momencie, kiedy ten jest online, może więc od razu wejść na naszą stronę. W Google Remarketing można dowolnie wybierać osoby do których reklama ma być skierowane. Mogą to być klienci, którzy już jakiś czas temu zrobili u nas zakupy. Poleca się, aby reklamy w ramach remarketingu wyświetlać osobom, które odwiedzają naszą stronę i szukają informacji o firmie przez wyszukiwarkę Google. Bardziej zaawansowana funkcja tak zwany remarketing dynamiczny wyświetla klientom reklamy produktów, które oglądali.

0
%

Powracającej konwersji generują średnio nasze kampanie remarketingowe – pozwala to podnieść ogólną konwersję domeny stosunkowo niskim kosztem.

0

To po zaokrągleniu średnia dzienna ilość użytkowników, powracających na strony naszych klientów dla których świadczymy usługę remarketingu.

0
%

Więcej transakcji dokonywanych jest przez użytkowników oglądających reklamy remarketingowe, niż przez tych, którzy ich nie widzieli, wpływa na to obycie z marką.

Remarketing Adwords może mieć bardzo szeroki zasięg. Reklamy wyświetlają się niezależnie od tego jakie strony są przeglądane przez klienta, którego chcemy zachęcić do skorzystania z naszych usług. Często reklamy pojawiają się w momencie gdy klient szuka produktów zbliżonych do oferty naszej firmy. Daje mu to możliwość szybkiego przekierowania na naszą witrynę i może w krótkim czasie sprowokować do zakupu.

  • Analiza lejów sprzedażowych
  • Ciągła optymalizacja budżetu
  • Wzrost klientów powracających
  • Wzrost świadomości klienta
  • Pełne raportowanie prac
  • Proste umowy bez „króczków”
Chcesz wiedzieć więcej?
Masz pytania?
Nie pozwól, by pozostały bez odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami!