Marketing szeptany

„Nieważne jak o tobie mówią, ważne by mówili!” – tak przed laty mówiła Marilyn Monroe. No cóż, my się z nią nie zgadzamy i jesteśmy zupełnie innego zdania. To, w jaki sposób mówią o Tobie ludzie i jak Cię postrzegają wpływa bezpośrednio na Twój wizerunek. W przypadku firm i wszelkiego rodzaju marek zasada jest podobna – marki, o których mówi się dobrze szybko odnajdują się w kręgu tych cenionych. Warto zatem zadbać o to, by opinia dotycząca Twojej działalności była nie tyle pozytywna, co zachęcająca. Wiemy jak zrobić to dyskretnie i delikatnie. Przekazując wizerunek Twojej firmy w nasze ręce nie musisz się już o nic obawiać – zareagujemy w odpowiednim momencie. Wypracujemy dla Ciebie opinię lidera na rynku, a stąd jest już prosta droga do sukcesu.

Rekomendacje

Internet jest obecnie źródłem wielu cennych informacji i większość z nas używa go w celu zasięgnięcia fachowej wiedzy, opinii czy uzyskania podstawowych danych na interesujący nas temat. Statystyki mówią, że ponad 60% internautów deklaruje zaufanie do internetowych for i dostępnych na nich opinii, a z kolei aż 92% użytkowników sieci kieruje się rekomendacjami. Marketing szeptany jest narzędziem, dzięki któremu opinie na temat Twojej firmy będą wyraziste i łatwo dostępne. Ale to nie wszystko. Dzięki temu narzędziu możesz także sprawić, że o Twoim produkcie będzie głośno. Obawiasz się, że Twój wizerunek wypada blado na tle konkurencji? Zawsze jest pora, by to zmienić – na lepsze, oczywiście.

0
%

Osób podczas zakupów w sieci kieruje się poleceniem i rekomendacją, marketing szeptany i Content Markeging generują polecenia i opinie.

0
%

Osób deklaruje zaufanie do internetowych poleceń z for, blogów i portali. Dla porównania tylko 42% osób wierzy w polecenia trendsetterów.

0
%

Czasu wszystkich prowadzonych rozmów, ludzie poświęcają na temat dotyczący produktów, zakupów i usług.

Do działań związanych z marketingiem szeptanym używamy zaawansowanych programów monitorujących sieć. Dzięki temu nic nie umknie naszym czujnym oczom. Każda opinia, zarówno pozytywna jak i negatywna zostanie przez nas zauważona, dzięki czemu będziemy mogli na nią odpowiednio zareagować. Nie masz powodów do obaw – trafiłeś w dobre ręce.

  • Analiza potrzeb i celu
  • Strategia działania i komunikacji
  • Wzrost klientów „z polecenia”
  • Wzrost świadomości klienta
  • Pełne raportowanie prac
  • Proste umowy bez „króczków”
Chcesz wiedzieć więcej?
Masz pytania?
Nie pozwól, by pozostały bez odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami!