Monitoring Opinii

Monitoring może być bezpośrednio powiązany ze skutecznym marketingiem szeptanym. Dzięki odpowiednim narzędziom jesteśmy w stanie wychwycić każdą opinię – zarówno pozytywną, jak i negatywną. Dbając o wizerunek należy na bieżąco kontrolować kto, gdzie, jak i w jaki sposób wypowiada się na nasz temat. W sytuacjach kryzysowych (nie ma co się oszukiwać, każdemu się takie zdarzają) jest to tym bardziej nieocenione – błyskawiczna reakcja może załagodzić każdy kryzys, a czasem nawet zażegnać go nim na dobre się rozwinie. Dzięki regularnemu monitoringowi można także przewidzieć pewne trendy i zachowania, które nastąpią w niedługim czasie i w związku z nimi dopasować swoje plany do potrzeb rynku. Z przyjemnością przyjrzymy się bliżej Twojej marce.

Opinie w internecie

Jak wyglądałoby wyszukiwanie informacji na temat swojej marki jeśli miałoby być wykonywane ręcznie? Dziesiątki długich godzin spędzonych na monotonnym przetrząsaniu for internetowych i mediów społecznościowych w poszukiwaniu jakichkolwiek wzmianek. Efektywność takich poszukiwań byłaby bardzo niska, a ryzyko pominięcia istotnych wypowiedzi bardzo wysokie. Dlatego w celu dokładnego filtrowania opinii w internecie stosujemy zaawansowane programy, które monitorują dla nas (a także dla Ciebie) każdy zakątek sieci. Ma to kluczowe znaczenie zwłaszcza w przypadku sytuacji kryzysowych – pozwala na błyskawiczne reagowanie i łagodzenie konfliktów, a czasem nawet na zażegnaniu problemu jeszcze zanim zdąży się on na dobre rozwinąć.

0

Opinii na temat produktów, firm i usług zostało dodanych w Polsce w czasie, jaki zajęło Ci przeczytanie tej informacji (ok. 3 opinie na sekundę).

0

Pod okiem naszych narzędzi i specjalistów, jesteśmy prawie wszędzie, gdzie sięga internet.

0

Osoby pracują nad każdym monitorowanym tematem by nie tylko monitorować, lecz dokładnie reagować i pilnować opinii na temat klienta.

Jakie korzyści płyną z monitorowania sieci? Przede wszystkim wiesz dokładnie kto, gdzie i co napisał na Twój temat oraz jaki charakter miała jego wypowiedź. To daje Ci możliwość wpływu na dyskusje, które toczą się wokół Twojej marki. Możesz również dzięki tej usłudze wiedzieć jak się ma Twoja konkurencja – wszystko zależy od odpowiednio dobranych fraz kluczowych.

  • Analiza potrzeb, celu i sytuacji
  • Strategia oceny i reakcji
  • Stabilny wzrost wiedzy o klientach
  • Rozbudowa wiedzy „plusy i minusy”
  • Pełny dostęp do wyników/opinii
  • Proste umowy bez „króczków”
Chcesz wiedzieć więcej?
Masz pytania?
Nie pozwól, by pozostały bez odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami!