Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się i to znacznie od klasycznego pozycjonowania. Cel jest wprawdzie ten sam, a więc wzrost liczby odwiedzin strony www oraz zwiększenie konwersji, ale metody całkiem inne. Przede wszystkim podstawowa różnica polega na liczbie podstron. Nawet w przypadku niewielkich sklepów bywa ich kilkaset. To duży obszar do działania, dzięki któremu pozyskać można tysiące nowych odwiedzin. Z uwagi na to, że sklepy mają na ogół wiele kategorii i produktów pozycjonowanie sklepu wymaga zaplanowania przynajmniej na kilka miesięcy do przodu. Obejmuje ponadto wiele podstron, nie można skupiać się tylko i wyłącznie na stronie głównej.
SEO Sklepu Internetowego
Skuteczne SEO sklepu przekłada się bezpośrednio na większy ruch potencjalnych klientów na stronie sklepu. Wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe zwiększają konwersję, przekładając się na zwrot inwestycji w SEO. Dobrym rozwiązaniem jest w tym przypadku również ciągła rotacja słów kluczowych. Poza tym dobrze pozycjonowany sklep to tez szybsza indeksacja nowych produktów w ofercie. Wysokie pozycjonowanie zwiększa bowiem zaufanie Google. Poza tym dzięki skutecznej promocji sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania marka sklepu staje się bardziej rozpoznawalna dla klientów.
Sklepy internetowe pozbawione odpowiedniej promocji nie mają większych szans na zaistnienie w sieci. Jedną ze skuteczniejszych form reklamy jest pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. To także w dłuższej perspektywie czasu najtańsza forma reklamy, która zapewnia efekty długoterminowe. Oczywiście wymaga również regularnej i systematycznej pracy.
- Bezpieczne metody
- Strategie działania
- Darmowa optymalizacja strony
- Stabliny wzrost
- Raportowanie działań
- Tylko sprawdzone metody
- Doświadczeni specjaliści
- Umowa bez kruczków prawnych
Masz pytania?
Nie pozwól, by pozostały bez odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami!