Pozycjonowanie Lokalne
Pozycjonowanie lokalne (Local SEO) polega na pozycjonowaniu fraz kluczowych, które zawierają lokalizację miejsca, w obrębie którego internauci poszukują danego produktu czy usługi, a także bez określenia lokalizacji wyszukiwanych przez użytkowników z obszaru działalności określonej firmy. Jest to kluczowa strategia pozycjonowania w przypadku produktów i usług oferowanych tylko lokalnie. Dzięki geolokalizacji wyników wyszukiwania użytkownikowi wyświetlają się tylko wyniki spersonalizowane dla miejsca, w którym obecnie się znajduje, bez konieczności wskazywania przez niego miejsca podczas wpisywania zapytania.
Promuj się lokalnie
Zmiana algorytmu Google, która uruchomiła wyniki lokalne to ogromna szansa dla mniejszych firm, które działają głównie lokalnie. W ten sposób mogą one dotrzeć do większej liczny najbliższych klientów, którzy szukają w Internecie za pomocą ogólnych słów kluczowych. Wiąże się to także z oszczędnością, gdyż konkurencja dzięki geolokalizacji znacznie maleje. Wymusza to na większych firmach zmianę strategii pozycjonowania.
Dzięki użyciu geolokalizacji potencjalny klient nie musi wpisać szczegółowego zapytania wraz z nazwą miejscowości, w której szuka interesujących go usług – wyszukiwarka sama zaproponuje mu lokalne produkty, w tym także Twoje. Pozycjonowanie lokalne zaoszczędzi mu czas i sprawi, że oczekiwane przez niego wyniki wyszukiwania okażą się trafniejsze. Precyzja to w tym przypadku klucz do sukcesu firm działających na określonym obszarze.
- Kompleksowa analiza domeny
- Optymalizacja strony w cenie
- Stabilny wzrost pozycji i ruchu
- Raportowanie działań
- Tylko sprawdzone metody
- Skalowalny wzrost odwiedzin
Masz pytania?
Nie pozwól, by pozostały bez odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami!